By Bianco, polska minimalistyczna marka modowa, zgłosiła się do nas w poszukiwaniu kompleksowego odświeżenia wizerunku, który lepiej odzwierciedlałby zaangażowanie marki w ponadczasowy design i wyjątkową jakość.
Mimo że marka zbudowała silną pozycję w przestrzeni minimalistycznej mody, ich identyfikacja wizualna nie była już spójna z przyjętą estetyką i pozycjonowaniem marki na rynku.
Po latach obecności na rynku i silnym związaniu marki z minimalistyczną estetyką, dotychczasowe logo przestało w pełni odzwierciedlać charakter jej produktów.
W logo postawiliśmy na cechującą tej branże prostotę, która stanowi dodatek do produktu, a swoim kształtem podkreśla charakter marki.
dotychczasowe logo
nowe logo
Nowy sklep internetowy został zaprojektowany jako tło dla produktów – subtelny i niewidoczny design, który eksponuje ofertę. Jego forma ma nie tylko podkreślać sam produkt, ale także zapewniać użytkownikom intuicyjne i przyjemne doświadczenie zakupowe.
Zobacz inne projekty