Barbershop

Jagiellońska 1

branding

print

animacja

3D

fotografia

loading...

wyzwanie

Stworzenie identyfikacji wizualnej nowej marki, nawiązującej do tradycyjnej stylistyki amerykańskiego barberingu oraz samych założycieli, którzy tworzą atmosferę tego miejsca.

logotyp

Aby nawiązać do tradycji rzemiosła barberingu postawiliśmy na masywne wyraziste litery z szeryfami, podkreślone delikatnymi ozdobnikami.

kolorystyka

W kolorystyce zdecydowaliśmy się na ponadczasowe klasyczne połączenie czerni ze złotem

white
RGB
255 / 255 / 255
HEX
FFFFFF
CMYK
0 / 0 / 0 / 0
Pantone
White
golden brown
RGB
214 / 155 / 91
HEX
D69B5B
CMYK
15 / 42 / 69 / 4
Pantone
7407 C
dark brown
RGB
114 / 71 / 32
HEX
724720
CMYK
36 / 63 / 88 / 46
Pantone
1405 C
black
RGB
0 / 0 / 0
HEX
000000
CMYK
0 / 0 / 0 / 100
Pantone
Black 6C

motyw przewodni

Głównym elementem wizualnym stał się sygnet w kształcie tarczy.
Na wizytówkach, które pełnią rolę karty stałego klienta posłużył on do znakowania odbytych wizyt.

typografia

Jako główny krój pisma wybraliśmy polski krój Bona Nova zaprojektowany w 1971 roku przez twórcę polskich banknotów, pana Andrzeja Heidricha.

sesja zdjęciowa

Wykonaliśmy wizerunkową sesję zdjęciową, tym samym wskazując bazowy styl zdjęć marki.

Zobacz inne projekty

Mokosh Cosmetics
Siła natury, skuteczność nauki
branding      print      3D
zobacz case study
Pilot D&S
Globalny dystrybutor markowych alkoholi
branding      web design      print      3D
zobacz case study