Stworzenie identyfikacji wizualnej nowej marki, nawiązującej do tradycyjnej stylistyki amerykańskiego barberingu oraz samych założycieli, którzy tworzą atmosferę tego miejsca.
Aby nawiązać do tradycji rzemiosła barberingu postawiliśmy na masywne wyraziste litery z szeryfami, podkreślone delikatnymi ozdobnikami.
W celu dostosowania znaku do wyświetlania m.in. w mediach społecznościowych, stworzyliśmy sygnet z wykorzystaniem punktu centralnego logotypu.
W kolorystyce zdecydowaliśmy się na ponadczasowe klasyczne połączenie czerni ze złotem
Głównym elementem wizualnym stał się sygnet w kształcie tarczy.
Na wizytówkach, które pełnią rolę karty stałego klienta posłużył on do znakowania odbytych wizyt.
Jako główny krój pisma wybraliśmy polski krój Bona Nova zaprojektowany w 1971 roku przez twórcę polskich banknotów, pana Andrzeja Heidricha.
Zobacz inne projekty